BTW.inclBTW.excl
BTW
excl.
BTW
incl.
Winkelwagen (0)
(0)

Retour, garantie en klachten

Uw bestelling retour sturen
Om uw bestelling retour te sturen, dient u eerst een retourverzoek in te dienen. Daarvoor kunt u terecht op onze retourpagina (Retourneren). Na het indienen van het verzoek, ontvangt u een e-mail met daarin de verdere stappen om uw bestelling retour te sturen, inclusief het afleveradres van de retourzending.

Zichttermijn & retourregels
Voor bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in u bezit is. Binnen deze termijn mag een artikel in onbeschadigde staat worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. U dient wel zelf de portokosten voor het retoursturen te betalen. Speciaal voor u bestelde artikelen vallen buiten de zichttermijn regeling.

Retourafspraak
Ben u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren. U kunt het artikel retourneren:
– binnen de zichttermijn van 14 dagen
– als het artikel compleet is in de originele staat en fabrieksverpakking.

Herroepingsrecht

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, MeisjesvanGreven.nl, Smidsstraat 5 7021AB  Zelhem via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

Retourbetaling door Meisjes van Greven
Meisjes van Greven vergoedt alle betalingen van u, inclusief eventuele leveringskosten door de ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. De terugbetaling is kosteloos voor u. Wij zullen de gemaakte retourkosten niet vergoeden.

Garantie
Meisjes van Greven geeft op de door Meisjes van Greven geleverde artikelen de geldende fabrieksgarantie. Indien u aanspraak wilt maken op de garantie, vragen wij u een uitgebreide klacht omschrijving, het liefst inclusief afbeeldingen, te mailen naar info@meisjesvangreven.nl. Na ontvangst van uw garantieaanvraag zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen of het artikel retour dient te komen voor reparatie of dat er een vervangend artikel geleverd wordt.

Klachten
Wij nemen klachten altijd in behandeling. Klachten over producten, service of leveringen kunt u per e-mail aan ons kenbaar maken. Samen met u wordt dan naar de beste oplossing gezocht. Iedere klacht zullen wij zo snel mogelijk afhandelen. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.